Tema: Re: Klausimas džiovyklių žinovams
Autorius: eginor
Data: 2015-11-24 10:23:37
Nu blyn, is kur tie pukai ar dulkes ant skalbtu drabuziu?? Niekaip
neisikertu....
Sintetinio audinio drabuziu nei lyginti reikia, nei dziovint...

"Dainiushas"  parašė naujienų news:n314gs$trd$1@trimpas.omnitel.net...

taip išdžiūnant nenusirenka pūkai/dulkės nuo drabužių. Ir lygint reikia
viską, po džiovyklės - tik nedidelę dalį.