Tema: Re: reikia þidiniø su dviem stiklais rekomendacijø
Autorius: Arj
Data: 2015-12-07 09:26:07
Pritariu.
Yra po akim zidinys su kampiniu stiklu, stikla valyt jau senai uzsipiso,
nors kurena ji daznai.
Del savaiminio nudegimo - Jei lauke butu -30c, ir kurentu tik zidini ir
azuolinem malkom, tai nudega,
o nomaliam scenarijuj - priekyj nedidelis svarus "plemas", kitkas apruke
nepermatomai.

"Sail"  parašė naujienų news:n43adg$4ic$1@trimpas.omnitel.net...

Normaliam zinidiniui stiklo valyt nereikia, pats turi nusivalyt nuo karscio.

Kampiniuose kampas buna saltas (ugnis toli nuo stiklo), ir uzsisika stiklas
mygom (gal ir geru tokiu yra, bet matyt neteko).

Imho isvis nerekomenduotinas daiktas.