Tema: Re: benzininių variklių "konservavimas"
Autorius: Sail
Data: 2016-04-07 10:36:15
Pas mane su benzu pjuklas stovi pastoviai, o naudojamas syki - kita metuose. 
Nu ir veikia taip jau daug metu.

Siaip tokie dalykai tvarkomi savo rankom. Uzsisiko karbiuratorius - imi ir 
pravalai, taip ir greiciau, ir nekainuoja nieko.

Del pjuklo pagalvok, ar neuzteks elektrinio. Man 90% atveju pakanka. Turiu 
du prailgintuvus po 50 metru, tai siekia beveik visur kur reikia.
Jei pjauni nuosava miska tai kita sneka.

"bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message 
news:ne518a$7b7$1@trimpas.omnitel.net...
> pjūklas, trimeris, šienapjovė. Nuoma toli nuo darbo vietos.
>
> "skaitytojas"  wrote in message news:ne510k$761$1@trimpas.omnitel.net...
>
> na ziurint kas per agregatai, bet ar ekonomiskai nebus naudingiau juos
> tiesiog parduoti, o kai reiks issinuomoti, atpuls bet kokie servisu
> reikalai ir turesi veikianti daikta.
>
> 2016-04-07 09:41, bzik rašė:
>> Ūky keli agregatai su benzininiais varikliais. Naudojama kelis kartus
>> metuose, šiltuoju sezonu. Po to būna 6-7mėn. pertraukos. Po jų vis
>> susiduriu su serviso poreikiu. Benzopjūklui per 11m. išleidau >1/2 jo
>> kainos. Vakar už eilinį karbiuratoriaus tvarkymą €63. Trimeris kas antrą
>> pavasarį taip pat servisan keliauja. Pernai jau gąsdino karbiuratoriaus
>> keitimu.
>> Stovi sausai nešildomoj patalpoj. Kuras išseginamas ar išpilamas.
>> Skaitau:
>> If you don't use it often, the gas and oil mixture can gum up the
>> carburetor, making it difficult - if not impossible - to start.
>>
>> Kaip saugot variklius, kad jie mažiau keltų problemų?
>