jei tinkamai sugalvotas pavaros ijungimas/isjungimas, tai aplink medzius sukinetis nera jokiu bedu, nes pavara atleidi ir ratu tuo metu nieks nesuka, todel be skirtumo ar priekis ar galas varomas. Nors man atrodo galas visada geriau stums, ypac, jei nemulciuojama, o daromas surinkimas i krepsi, ko pasekoje svorio centras pasislenka i gala. Nesneku apie vaziavima i slaita, ten priekiu varoma turbut pamirst galima. 2016-05-25 07:53, Kancler rašė: > Tiktai savaeige, 7 sezonai partenerio savaiges su tampimais > aplink, tai tik galinius taus pakeiciau, isluzo per asi, bet ten > kknstrukcinis rato sprendimas klaidingas. > > > galas/priekis cia kaip kam, man asmeniskai tiktai priekiu varoma, > esu bandes abu variantus ir abu yra ukyje, tai aplink medzius man > asmeniskai tik priekiniai varomi, pakeli prieki spausdamas > rankena ir permeti prieki kiek reikia > Pavara man smagiau kai su ranka laikai kai reik atleidi nevaziuoja >