Kad as kiek naroda stebiu, tai jiems Juke patinka ar dar kos nors brudas. Ibo "graziai" atrodo. O kiek ryja tai nelabai kas domisi, taip pat menkai domisi eksploatacinem sanaudom. Todel ir prikepta visokiu kosminiu technologiju prikimstu dezuciu, kuriu remontas bile kiek kainuoja. Tauta perka opcijas ir isvaizda o ne daikta su eksploatacinem savybem. Siaip naikint reiktu dizainerius, o masinas patiketi kurti inzinieriams. Va cia tai svajone. Cia vienas dizaineris padare vonios kambario dizaina, o kiti igyvendino. Tai pzdc pzdc, po dusu aukstesnio zmogaus nei 1.8 m neitalpinsi, vonia tokia kad xz ar joje sedet reikia ar stovet nes atsigulti tai netilpsi nu niekaip, o ir galai jos statmeni. Ir taip toliau ir taip panasiai, ir viskas is brangiu medziagu. Dabar gi viska griaus nafig ir darys is naujo. "fenix@w" <muilas@ant.muilo> wrote in message news:njrii6$g7b$1@trimpas.omnitel.net... > 2016.06.15 15:40, Sail rašė: >> Bet ne del konstuktyvo ar prasto betono jobnul. >> >> Softo rasytojai hujovi buvo, ir bandytojai istume aparata i rezima is >> kurio >> kelio atgal nebebuvo. Neuzdejo apsaugos ten kur reikejo. >> >> Dabar softas visur dar kreivesnis eina. Kaip dar automobiliai vaziuoja ir >> softas nepakimba tai net stebiuosi. Gal dar yra like softo sriciu kur >> normaliai kontroliuojamos. > > yra. kai reikia laboratorijoj pasiekti kuro sanaudas isspaust max, tada > jau geriausios galvos dirba ant to, nes pirks100g kuro maziau naudojanti > konkurenta. >