Tik tos erdvės jiems ne itin daug reikia. Aš vejapjovės/motociklo/kitoŠlamšto garažui lakštinius įsidėjau. Džiugina belekiek labiau negu varstomi. Kainavo kapeikas. Berods 900 Lt už 2,5*2,0m "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message news:njtopl$ak9$1@trimpas.omnitel.net... > Pakeliamu segmentiniu, vienas is privalumu tai, kad esant ribotai erdvei > tarp garazo ir sklypo vartu, garazo vartus galima atidaryt, esant prie pat > garazo privaziavusiai masinai. Esant lakstiniams, sio privalumo nebelieka. > > "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag > news:njtnp1$9q6$1@trimpas.omnitel.net... >>O kaip tik prie temos - pakeliami lakštiniai ar segmentiniai? Neskaitant >> šilumos izoliacijos (neaktualu), kuo segmentiniai dar verti savo 5x >> kainos? >> >> On 2016.06.16 11:13, Gintas wrote: >>> Individualu. Esant pakeliamiems, prarandama garazo erdve virs >>> automobilio, taciau galimybe paprastai irengti automatika-daugeli >>> dziugina. >>> >>> "Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> schrieb im Newsbeitrag >>> news:njtkan$6er$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Pasistojo klausimas subj. >>>> >>>> Vartai bus darinėjami retai, nes auto stovės lauke daugiausia. >>>> >>>> Kokie būtų privalumai ir trūkumai? >>>> Ką sako asmeninė patirtis? >>>> >>>