Pasiimk programinimo instrukcija internete, paskaityk ir bus aiskiau. Gan bjauri tai instrukcija bet turint nuovokos padeda. Ir taip, esi teisus, yra installerio kodas ir yra vartotojo kodai. "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message news:nmpu7v$839$1@trimpas.omnitel.net... > Aš visiškai nesusipažinęs su signalizacijom, tai galiu nusišnekėti. Kai > įrenginėjo signalizaciją, tai darbo metu meistras maigė kažkokius savo > kodus. Tik po to "užregistravau" savo kodą. Tai ir galvoju, kad prieš > pradedant lįsti į smegenų dėžę gal reikia sumaigyt kokį serviso/remonto > kodą, kad sistema pereitų į remonto režimą. > > O sirena nedirba nei vidaus, nei lauko, tik dega geltona "problemos" > lemputė skydelyje. Pagal instrukciją nustatinėjant klaidos kodą parodo, > kad tai "kiti gedimai" (senokai tikrinau, tiksliai nepamenu, bet tai > tikrai nenurodoma konkreti problema). > > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message > news:nmphp8$26v$1@trimpas.omnitel.net... >> ko nedaro? aliarmo neisjungia? >> >> On 2016.07.21 06:33, Aras wrote: >>> Ta prasme šūdina sistema? O kuri tada nešūdina? >>> Tai gal turi kažkokius serviso kodus, kad remonto metu būtų galima >>> atjungti? Nes vartotojo kodas, jei teisingai suprantu, to nedaro. >>> >>> >>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>> news:nmo53h$nnr$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> DSC sistema. >>>>> >>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>> news:nmnfvk$bdr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> nx tingiu