On 30/11/16 20:03, marius mills wrote: > Sunku pasakyti, ko labiau nerekomenduoju - katilo gamintojo ar > atstovo/pardavėjo. Pardavėjui turbūt aš atrodžiau priekabus > klientas, todėl nematė reikalo kreipti dėmesį į mano emailus. Ir > tai su įmantria ironija pasakė po pakartotino kreipimosi. > O katilo eksploatacijoje išlenda įvairių trūkumų, kurie > nereikšmingi pardavėjui, bet neramina mane kaip pirkėją. Bei > nesinori jų turėti per garantinį laikotarpį. Nes kyla mintys, o > kas gi laukia po garantinio? Nors, kai perdegė kaitinimo > elementas, patikėjo žodžiu ir atsiuntė dalį jau kitą dieną. > Pasikeičiau pats. Katilas Laminox hidra 13. > labai svarbu, kad atstovas butu geranoriskas ir pajungima atliktu patys, nes kitaip gali gautis kaip su autodujomis kur vieni meistrai siuntineja pas kitus.