Tema: Re: Elektros/duju ivedimas?
Autorius: Mikrobas
Data: 2016-12-04 00:27:27
Nuo kada 5kW trifazis dalinamas kiekvienai fazei.
Mano supratimu 5kw vienfaze reiskia kad gali pasijungti iki 5kw elektros
vartotoja,
Trifaziu atveju gali pasijungti 5kw trifazi irengini, t.y. po 5kW kiekvienai
fazei.
Atitinkamai ir automatai statomi pagal kW o ne perskaiciuojami /3 principu.

"Evaldas"  wrote in message news:o1u9d6$boc$1@trimpas.omnitel.net...

5 kW padalinus ant trijų fazių gaunam nepilnus leistinus 1,7 kW vienai
fazei, o  normalus arbatinukas būna vienfazis ir jo galia 2...2,4 kW.
Vadinasi

"mk"  wrote in message news:o1u7ia$b8h$1@trimpas.omnitel.net...

"Evaldas" <sanya@takas.lt> Wrote in message:
> Jeigu vienafzis 5 kW tai dar i? b?dos galima kent?ti susta?ius grafik?,
> kad
> arbatos gal?si i?sivirti tik po to kai baigsi skalbti ir virti sriub?, bet
> jei trifazis 5kW tai ?ikna visi?ka. Net arbatos nei?sivirsi.

Kodel taip yra?
Cia rimtai klausiu, mazai nusimanau apie elektras

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

---