Tema: Re: kuom dazyt
Autorius: Tomas
Data: 2016-12-04 02:09:11
Nesurudijusius segmentus gal parduoda?
Su hamerite esu kazhkada papuoles, kai nupurshkiau, imho per plonai - ishlindo greitai.
Su "hamerite tipo" kokiais tai alpine nudazhiau negailedamas keliais sluoksniais - per 3 metus dar nieko neishlindo. Bet visai nereishkia, kad ketvirtais metais nieko neishlys.
Shiaip jei dabar, pirm gruntuociau epoksidiniu gruntu, o dazhyt gal ir ne tiek jau svarbu su kuo. Metosi patvory keletas gelezhu, kurias gruntavau priesh kokius 8-9 metus - rudies nesimato, specialiai neishmetu, kad pamatyt kada gi pagaliau prades kirmyt.

Amzhinos dangos nesigaus padaryti turbut. Na dar variantas epoksidinis gruntas+akrilinis automobilinis gruntas+automobiliniai dazhai+automobilinis lakas - gal maksimali apsauga gautusi, bet tokioj konstrukcijoj turbut visvien pilna plyshiu bei urveliu, kurie liks nekokybishkai uzhdaryti nuo dregmes, ir ish ten prades lysti rudys.