Tema: Re: Re:Vamzdinio silumokaicio modernizavimas - gal kam pravers
Autorius: MS
Data: 2016-12-05 17:10:55
pagal kokį algoritmą veikia ventiliatorius?
Jeigu tiesiog tik pučia, ar nebus taip, kad dėl sumažėjusios traukos, netaip intensyviai dega katilas ir dėl to sumažėja dūmų temperatūra? T.y. sumažėjus traukai, kad degimas būtų toks pat, pūsti turėtų stipriau.

Pas mane plieninis katilas, tokios spiralės yra. Kažkiek naudos gal ir yra, bet kiek nepasakysiu.