Su tokia sėkme tikrai tada reik ant elektros pereit. "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message news:oes5kp$ivi$1@trimpas.omnitel.net... > ir aš taip pat, specialiai nieko nedarau. Bet po pusmečio žiūrėk > nebesikuria. Valo karbiuratorių, keičia visokias membranas ir gumeles. > Tada kelis kartus per metus kitus padirbu. Ir vėl vežu. Stigai po pusmečio > ir variklį pagal garantiją keitė. > > "Lapinas" wrote in message news:oes1jb$f03$1@trimpas.omnitel.net... > > Hmm. Ūkyje yra dar pjūklas, kultivatorius, mopedas, tiesiog pripili benzo, > trūkteli už šniūriuko (mopedui nuspaudi start mygtuką) ir pukši tie > motoriukai. Ir nieko ten žiemai neruošiu, tik ištuštinu kuro baką ir tiek. > > "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message > news:oes0e2$dsk$1@trimpas.omnitel.net... >> deja, taip. Vid. kiekvienam įrankiui kas du metai servisas su keliom >> dešimtim € tapo norma. Jau išmokau įrankį imti ne kada reikia, o prieš >> kokį mėn. išbandyt, kad laikui atėjus jau būtų po serviso :) Realiai visi >> dirba kelis kartus per sezoną po kelias valandas. Tad mano išvada, kad >> benzininį pirkt tik tada, kai daiktas dirba nuolat/nėra kitos išeities >> (mobilumas, galia, našumas ar kt.). Kitu atveju elektrinis, kuris bus 2x >> pigesnis ir daug mažiau galvos sukimo. >> >> >> "Lapinas" wrote in message news:oersvs$a99$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Hmm. Makita=Dolmar. >> Ir taip su visais nesisekė? Užuojauta. >> >> "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message >> news:oerons$5k3$1@trimpas.omnitel.net... >>> Stiga su Kawasaki varikliu, Makita su Dolmar (?) varikliu, B&S >>> >>> "Lapinas" wrote in message news:oergav$tf7$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Hmm. Dar nebuvo kad maksimum po 2 timptelėjimų neužsikurtų. Kokį ten >>> gajdį >>> įvaldęs? >>> >>> "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message >>> news:oepns5$ibc$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tuo tarpu man kiekvienais metais su benzininiais varikliais loterija ar >>>> užsikurs ir kiek kainuos servisas :) >>>> todėl po truputį benzininius ir akumuliatorinius daiktus keičiu >>>> elektriniais. >>>> >>>> "Yvl" wrote in message news:oepmpg$h2n$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> jau nebezinau kiek metu visas rupestis - pripilt benzo ir pavasari >>>> nuvezt >>>> profilaktikai (vezu, nes pats tingiu terliotis su tais tepalu >>>> pilstymais, o >>>> ir peili tuo paciu pagalanda) >>>> http://www.stiga.lt/produktai/stiga_lt/vejapjoves/collector-ir-combi/299274628-s14-pc-collector-46-s-b.html >>>> >>>> >>>> >>>> "Bonka" wrote in message news:oep3cb$r7k$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Prirasysiu daug. Atleiskit-neismokau trumpai. >>>> Neissirenku vejapjoves. Zoles 3 arai dar, tik dygsta, zeme lygi, keli >>>> medeliai. Planuoju apie 2kW, siauresnes, savaeiges, be mulciavimo, su >>>> plastikine deze iki 30kg ...taip iki 450 euru. >>>> Visokiu Hondu ar John deer neipirksiu. Visu likusiu varikliai 80 >>>> procentu tai Briggs&Startton. Va nuo cia ir prasideda pats idomumas. >>>> Uztaikiau ant lenku meistro, kuris youtubej labai detaliai isaiskina >>>> apie kiekviena BS modeli: kaip pagaminta, pliusai, minusai, jo nuomone. >>>> Jeigu trumpai-BS pries >10m buvo geri. Dabar gaminami is plonu medziagu >>>> ir susilenkia asis jei i kanors pataikysi. >>>> Va cia ir galvoju, kadangi Hondu neiperku - gal imti BS (tik ne 450 >>>> modeli nes tas tipo blogiausias) nes pilna daliu ir jos palyginti >>>> pigios. Na plastikiniai Vikingai tipo geri bet beveik 1.5 karto >>>> brangesni uz kitus. Ar ieskoti belekokio su ne BS varikliu? >>>> Padekit issirinkt, su argumentais pageidautina. >>> >> >