Buvo panaši istorija su Briggso varikliu, bet čia gal kažkoks brokuotas modelis/partija. Bendroje sumoje tūkstančiai jų veikia gerai. Taip pat yra 10 metų intensyviai naudojama žoliapjovė su Honda varikliu, tai korpusas ir periferija jau aplūžę, bet variklis kaip bitė, absoliučiai jokių remontų ar reguliavimų per visą laiką. "Gedas B" wrote in message news:ogqruv$8h5$1@trimpas.omnitel.net... Esu uzsiroves ant labai blogai surinkto/pagaminto B&S. Zolaipjove Jonsered. Nezinau ar man cia taip nepasiseke ar tiesiog Jonseris gavo kokius pigius variklius is brokines partijos ar kokia gamykla nevykusi gamino... Zodziu: 1. Blogai nuslifuotas magnetas ar kas ten kur sukasi. Neimanoma nustatyti tarpelio kuris turi but 0.8 mm. Resultate sunkiai kuriasi. Kol suradau priezasti ir seip ne taip sureguliavau. Dabar as uzkuriu, zmonai neuztenka jegu/greicio. 2. Karbiuratoriaus adata ir zikleris kazkokie nesuderinti. Ta prasme kol nepakeiciau vis uzsisiurbdavo. Jeigu uzgesini, tai nebeuzkuri nes kol iskratei zole uzpyle zvake. Po keliu dienu budavo pilna degimo kamera bendzo, negaledavau net prasukti, reikedavo issukti zvake ir ispilti bendza. Pakeiciau karbiuratoriaus vidurius - susitvarke. 3. Bendzo slanga padaryta is gumos tirpstancios bendzine!!!! Nesupratau is kur juodas tepalas atsirasdavo karbe, taigi is slangutes. Pakeiciau. 4. Nebuvo kuro filtro. Karta ikrito zolyte i bendza ir uzkimso karba (nu as taip manau). Idejau filtra. Nors cia visi naudoja B&S ir gal man nepasiseke ir gal subaru dar blogesnis, bes as esu priesas B&S. Turiu Honda - visiskai jokiu problemu, jokiu reguliavimu, taisymu... On 6/2/2017 7:25 AM, diploi wrote: > ~10 m. 20 a. pjoviau su elektrine zoliapjove ir vargo nemaciau:) > Nusprendziau vargo nematyti ir su benzinine zoliapjove. Su galingumu kaip > ir aisku, bet su kokiu varikliu rinktis: ar labai didelis > kokybes/patikimumo > skirtumas > Subaru variklio ir B&S? > >