kvieti/vezi i servisa, taiso, raso pazyma del ko sugedo arba gal uztenka tik saskaitos, eini i ESO, rasai pretenzija padengt nuostolius ir nurodai aplinkybes. "tOMZY" <tomas@TRINTIpremjeras.lt> wrote in message news:old19d$mvq$1@trimpas.omnitel.net... > vakar dieną dingo elektra, gavau pranešimą iš ESO: > „Dėl įvykusio gedimo galimi elektros tiekimo sutrikimai. Gedimo šalinimas truks iki 2017-07-26 > 13:30, obj. Nr. xxxxxxxx > Dedame visas pastangas, kad elektros energijos tiekimas Jums būtų atnaujintas kuo greičiau. > Atsiprašome už laikinus nepatogumus.“ > > Vakare grįžtu namo, elektra jau yr, bet el. orkaitės Whirpool ekrane šviečia "F 07" ir ji į nieką > nebereaguoja. Pakartotinis el. maitinimo išjungimas/įjungimas nepadeda. Internete randu, kad tas > klaidos kodas kažką apie maitinimą kalba. Kitur mini trumpą jungimąsi. > > Kas čia galėjo nutikt ir kokie veiksmai? Kreipsiuos į garantinį, bet o jei pasakys, kad čia mano > kaltė? Nors kaži ar yr šansų įrodyti tą mano kaltę. > >