Nu tada atstovas gudriai pavezės ką nors apie kalkėmis ir geležimi pertekusį vandenį ir pypec su tokia garantija. Vienzo viskas nuo atstovo priklauso ir jo sugedimo laipsnio. "Dainius" <dc@namai.lt> wrote in message news:ouejfs$log$1@trimpas.omnitel.net... > Šitam kranui šlangučių sukti nereikėjo. Ten jos jau buna kazkaip mandrai > pajungtos iš gamyklos. > > On An 2017.11.14 13:13, bzik wrote: >> pradžiai pasiaiškink iš kur tikrai sunkiasi vanduo. Jei leidžia per >> žarnelės pajungimą ir ji buvo įsukinėjama po pirkimo, gali būti >> perveržta. Gali būt, kad tereikia pakeist tarpinę. Jei bėdos vidinės ir >> yra garantija, susirenki popierius, atstovo atsakymą ir kreipies į >> vartotojų teises. >> >> "Dainius" wrote in message news:ouegjk$j72$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Sveiki, >> Maišytuvas pradėjo leisti šaltą vandenį. Kažkur iš vidaus (turbūt per >> šlangutės sujungimą). Pačiam neina paprastai pakeisti. Parašiau >> Hansgrohe atstovui. Liepė atsiūsti nuotrauką, nusiunčiau. Gavau atsakymą >> kad maišytuvas yra neprižiūrėtas ir garantija nebus taikoma. >> >> Čia legalus dalykas? Kaip krano išorinis apiplovimas gali įtakoti >> vidines gumas? >> >> Nuotrauką pridedu. >