na tai o automobilyje pastoviai ten viskas kratosi. Ir krūva sujungimų kur turbūt natūralus nuotėkis neišvengiamas. 2/5/2018 12:53 PM, mindau rašė: > Paziurek kada kaip susipurto kompresorius isijungdamas/issijungdamas. ir > lanksciu jungciu ten nera. > vamzduku metalo kokybe ir sieneliu storiai ten irgi ne paskutinej > vietoj.. o dar zinant, kad projektinis tarnavimo laikas iki 10 metu.. > > > "Dainiushas" wrote in message news:p59chv$od$1@trimpas.omnitel.net... > > tai įsivaizduok, automobilis ir prie -20 ir prie +30 būna, viskas ten > purtosi kratosi vibruoja, krūva lanksčių sujungimų nu ir taip toliau. > > Šaldytuve viso to nėra - stovi kambario temperatūroj, jokių sujungimų > tik virinti vamzdeliai. KO jiems ten koroduot ir prakiurinėt? > > 2018.02.05 11:54, Arunas D rašė: >> Tai viskas is pradziu normaliai veikia :) >> Nesu sios srities specialistas, bet man atrodo logiska, kad pasitaiko, >> jog >> laikui einant vamzdelius paveikia korozija ir sistema praranda sandaruma. >> Automobilio kondiskes irgi zmones ir taiso, ir freonu pildo, tai as >> isivaizduoju, kad ir saldytuvo veikimo principas ir eksploatacijoje >> kylancios problemos yra panasios. >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:p594l2$oqd$1@trimpas.omnitel.net... >>> o tai kodel pirmus metus normaliai veikia? >>> >>> juolab gi saldytuvas ne automobilis, stovi stacionariai ir jokiu >>> sujungimu, viskas suvirinta. >>> >>> 2018.02.04 13:31, ddd rase: >>>>> Jei freonas nutekejes, reiskia kazkur yra prakiurus sistema, o kaip >>>>> aiskino >>>>> meistras >>>> >>>> >> >>