Tema: Re: smalos analogas?
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-03-16 23:54:31
Šūdbetonis toks daiktas, kad jis krapštomas byra, bet gniuždyt gali kiek
nori :) Tai iš esmės padarysi dangtį, kurio svoris pasiskirstys kur
reikia ir kai nebus tiesioginio vandens stovėjimo laikys manau žymiai
ilgiau. Sakei gi pamato neatkasinėsi..

Žinoma aš čia įsivaizduoju konstrukciją, kuri realiai nieko bendro su
tavąja neturi, nes be foto galim tik fantazuot.