Tema: Re: ?pokai jau parskrido
Autorius: skaitytojas
Data: 2018-03-19 14:55:35
ir jie atrodo va taip. Landa - tai plysys apacioje ties galine sienele.
Del ko ta skarda apacioje jau nepamenu, bet yra kazkokia priezastis.
Viduje, ant sieneles, yra su diskiniu ar kitu pjuklu padarytos tokios
ipjovos , kad siksnosparniai galetu uzsikabinti. Siame inkile mazu
siksnosparniu (nykstuku pvz., kurie yra mazdaug nykscio dydzio) sake
gali aspigyventi apie 30 vnt. Inkila kabinti reikia taip, kad isskristi
is inkilo galetu krisdami is jo zemyn, taigi turi buti laisva erdve
apacioje. Dar sake jie gali apsigyventi bet kokiam plysyje, pvz. bus
namo stogo konstrukcijoje koks plyselis, tai skaityk, to jau uztenka,
kad galetu apsigyventi siksnosparniai. Visa info is Verkiu parke vasaros
pabaigoje vykusio renginio apie siksnosparnius, kur kalbejo vienas is
vieno Lietuvos siksnorparniu tyrinetoju.  As pas save planavau kelti
inkila, bet kad jie ir taip gyvena, nes vakarais matau skraidancius. bbz
kur jie gyvena, bet matyt rade kazkur vieta, gal ne mano name, gal kur
pas kaimynus :)