Tema: Re: dėl būsto draudimo
Autorius: Zaba
Data: 2018-03-22 11:03:45
Man ERGO padare geriausias kainas, o kiti LD, Gjensidige, BTA, IF kaip
susitare beveik ta pacia nerealiai auksta kaina siule. As kai paskaiciau ju
visu draudimo taisykles, tai jie visi pizdukai ir jei nores nieko
draudiminio atveju gali negauti, ten tiek visokiu isvedziojimu... Tai kas
maziausia kaina pasiule tas ir laimejo. Manau jei tas draudimas neprivalomas
(jei nera paskolu ir pan.), tai tik saves nuraminimas nu ir aisku pinigu
atidavimas savo noru.