Tema: Re: letaeige sulciaspaude
Autorius: Arj
Data: 2018-03-26 13:43:12
as kazkada irgi buvau uzsideges. paskui pabandziau kiek uz jos kaina
galeciau nusipirkti sulciu, paskui prisiminiau kad turima iscentrine
sulciauspaude (kazkada buvusiua is brangesniu) naudojau kokius 2
kartus ir dabar net neturiu supratimo kur ji yra, nusprendziau kad man jos
kol kas nereikia.
Ai, tiesa, kas apie sulciauspaudes - citrusiniu vaisiu sulciaspaude uz kelis
Lt - labai pasiteisino, jos pagalba ne vienas ir ne 2 kg citrinu perdirbtos
i kokteilius. O pirkta kazkada tik todel kad sutapo aplinkybes - draugei
gydytojas greifrutus/ju sultis rekomendavo del kazko, ir maximoj buvo didele
akcija citrusiniams vaisiams - nu tai ir paimta pirma pasitaikiusi :)

"bzik"  parašė naujienų news:p9ahoi$knb$1@trimpas.omnitel.net...

vienas iš pagrindinių kriterijų - valymo paprastumas.
Na ir motyvai, kodėl reikia.
Uošvei pirkom paprastą. Pasiskaitinėjau kitų naudotojų atsiliepimus, kad
būtų kuo mažiau dalių ir jos lengvai dėliotųsi. Paėmėm kažkokią bosch.
Pirmus mėnesius naudojo intensyviai, vos ne kasdien - labai sveika. Po
to pabodo - reikia produktus pasiruošt, plaut. Bet dar laikė virtuvėje.
Dabar jau dulka tamsiam kambariuke.