Tema: Re: Ko reikia nesudÄ—tingam statiniui
Autorius: xc
Data: 2018-03-28 17:13:42
Jei turėsi notarinį sutikimą - nieko. Pas mane tėvai sode panašaus
aukščio pašiūrę 0,5m nuo tvoros buvo pastatę gal dar 'prie ruso', jau
nepriklausomybės laikais notariškai pasitvirtino tuometinio sąvininko
neprieštaravimą tai pašiūrei ir, jau kai po tėvo mirties prireikė viską
legalizuoti, tiesiog RC su visais tais sutikimais užregistravo pagal
architekto papaišytą namo ir pašiūrės planą.

Dabar gal registravimo kelias kitas būtų, bet anyway, tas notaro
patvirtintas popierius visas valdiškų namų pretenzijas panaikintų