Tema: Re: tvora sklype su dideliu aukščio perkritimu
Autorius: booraz
Data: 2018-08-06 11:59:59
Mano sklype relfjefas irgi nelygus, tarp kampu gal pora metru nuolydis,
tai laiptuota tvora, nors is pradziu irgi galvojau, kad padarys tiesiai
bent jau segmentus.
Pacius segmentus galima buvo daryti, bet tada pamata surenkama sudetinga
padaryti nelaiptuotą. Išauga darbo kaštai nemažai. Iš ekonominės pusės
turbūt nedaro tokių niekas.

P.S.
Du minusai šitos tvoros segmentų:
1. Labai dulkes kaupia, iš išorės atrodo nekaip.
2. Jeigu sugalvos kokie pašaliniai ar vaikai palaipioti per tvorą, iš
karto susilanksto tie skersiniai, jie labai ploni, ne vienoje sodyboje
mačiau jau ir patys pardavėjai yra sakę.

--
booraz