Kazkur rasei, kad eksplotacijos metu slegis sukyla iki 3 bar, nors normaliai buvo 2. Tai vienas is dvieju - arba sistemos slegio palaikymo (papildymo) voztuvas kazkaip neteisingai suderintas ir praleidzia vandeni arba (greiciausiai) korozijos metu susidariusios dujos (kurias ir isleidi) neturi kur detis ir slegi kelia. Jei isleidinesi vandeni - nepamirsk patikrinti issipletimo indo slegio. Jis turi buti apie 1 bara, tikrinasi su automobilio manometru ir puciasi automobilio pompa, bet visos manipuliacijos neesant vandens. Svarbiausia kaip sakiau uzsuk vandens papildyma, nuorink visur kur gali, paziurek koks slegis prie kokios termofikato temperaturos ir po savaites perpatikrink t.y. nuorink ir prie panasios temperaturos paziurek slegi. Jei truksta butinai turi surasti kur iseina vanduo. Jis gali labai nedaug eiti ir is karto isgaruoti, reikia braukyti pirstu per visus sujungimus, niekas gi nesako, kad bega ciurksle. Dar tokia mintis kilo truputi is kosmines srities :) pabandyti izeminti varine vamzdyno dali atskyru laidu, kad ir i rozetes zeme arba sildymo agregato mase, jei jis izemintas. Na ir koncentracija to Fernox pamatuok. http://www.fernox.lt/produktai/tyrimo-priemones/inhibitoriaus-koncentracijos-nustatymo-rinkinys.html#.XBLW1rUYxdh > balsvas. Is tiesu, korozija jau gal buvo paveikusi pries tuos pora metu, o dabar tik > padariniai lenda.