tai kad bb ir su dviračiu, jei maistą suskaičiuoji :D On 4/24/2019 11:21 PM, fenix wrote: > 2019.04.24 23:01, Dainiushas rašė: >> bet finale jau Tesla gaunasi niekaip ne zero emission....nes jų zero >> reiškia indulgencijas kitiems. > > cia skaiciavimo metodas ;) koks cia tau zero emission, kai kokiam nors > visiskaishiknistane vaikai licio rudos kasyklose dirba uz 2EUR/diena. > > nori but ekologiskas - vaziuok divraciu! kolkas niekas zmogui pervezti > mazais masteliais ir mazais atstumais ekologiskesnio nesurado. > >> On 4/24/2019 10:53 PM, fenix wrote: >>> 2019.04.24 22:33, Dainiushas rašė: >>>> o taršos leidimai, tai čia panašiai kaip zero emission teŠla pardavinėja >>>> juos V8 motorus kraunantiems gamintojams? :D >>> >>> nezinau, ka jie ten daro, bet principas butent toks. jie taip pat turi >>> savo kainas ir svyruoja gan zenkliai. siuo metu lygtai kosminiam >>> pakilime, pries 2-3 metus - buvo 10x pigiau, dar pries tai - irgi >>> ivairiai. cia didelis biznis ir niuansu pilna. yra kas uzleke >>> skaiciuodami verslo planus su pikinem kainom. >>> >>>> On 4/24/2019 10:29 PM, fenix wrote: >>>>> 2019.04.24 22:23, Vytas rašė: >>>>>> Ar zinai, kad, pvz. vejo jegaines kastai beveik prilygsta jos resurso >>>>>> metu sugeneruotos energijos kainai? O saules jegainems reikalingi >>>>>> zemes plotai, kuri manai toje saloje nieko nekainuoja? >>>>> >>>>> klysti. LT ~2016m duomenimis be tarsos leidimu atsiperka per ~17metu >>>>> pesimistiniais skaiciavimais, su tarsos leidimais - geriau, >>>>> priklausomai >>>>> nuo kainu. >>>>> >>>>> >>> >> >