Tema: Re: Rekupas
Autorius: Spakainas
Data: 2019-11-28 15:58:32
Apie komfovent negalvojai? Čia ne iš vienų jau girdžiu, kad naujoj
gamykloj Lentvary jie ten afigienai varo, kaip ir vieni lyderių dabar,
bent jau pagal price/performance tai tikrai. Aš sau irgi pradedu mastyt
po truputį, galvoju apie rotacinį su sorbciniu šilumokaičiu drėgmės
kontrolei.
p.s. ar tikrai verta gartraukį jungt? Kažkaip bandau įsivaizduot, kad nx
ten viskas riebalais apeis ir filtrus keist bus daugiau reikalų ir
pinigų negu mest tiesiog laukan iš gartraukio.