Tema: Re: "Marso kanjonai" - lupam plyteles
Autorius: mrlz777
Data: 2021-03-26 07:39:24
Tai naudoja tokias medziagas prie kokiu prate ir kas jiems patinka.
Mano plytelscikas visada tepa betonkontaktu, ypac senose voniose kur iki
puses plyteles, o kita puse dazyta.

Kadangi man visada reik nedidelius plotus klijuoti, tai paklausiu kaip
jam paruosti, kad atvaziaves is karto galetu klijuoti.

Siaip ziauriai gerai surisa viska tas betonkontaktas ir grubu pavirsiu
padaro, kas labai gerai plyteliu klijams, tai nezinau ko tu cia taip
pries betonkontanta nusistates :))