taigi, o lyg ir specialai stogam skirtos aliumines mano atveju pavirsta i ~900Lt, kai juodo metalo (darant paciam) samata max 200 Lt "Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message news:h5geq2$po5$1@trimpas.omnitel.net... > Aliuminį nuo korozijos saugo jo pačio oksidas - pilkas sluoksnis, kuris > užsideda momentaliai. Kuo lygesnis daigto paviršius, tuo stipresnė oksido > plėvelė. Idealu - poliruotas. > O bet tačiau, ne kiekvienos kopėčios gali būt pagamintos iš tokio pačio > aliuminio, kuris naudojamas laidams. Kai kada aliuminis, diuraliuminis ar > pan. metalas, būdamas drėgnai per kelis metus pavirsta į nieką. > > "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message > news:h5fcks$5h1$1@trimpas.omnitel.net... >> Neklausyk kà èia tau pripezëjo. Aliuminis visiðkai atsparus korozijai. >> Visokios antenos, antenø stiebai stovi ant lietaus ir vëjo deðimtmeèiais >> ir nieko jom nesidaro. Kaip teisingai Raulis pastebëjo dauguma elektros >> linijø nutiestos >30 metø ir dar tiek stovës. Izoliuotus laidus naudot >> pradëjo tik prieð 10m ir dar palyginus labai maþai jø sumontuota >> Kam ten automobilio bûda suiro tai nelyginkit druskoje kiekvina þiemà >> besimurkdanèio automobilio ir kopëèiø ant stogo.. >> >> "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message >> news:h5ecqs$tok$1@trimpas.omnitel.net... >>> aisku, teks kazka konstruot is juodo metalo, nes dazytas aliuminis labai >>> brangu >>> >>> "Achtung!" <acc@no.mail> wrote in message >>> news:h5eakv$q8e$1@trimpas.omnitel.net... >> >> >