Tema: Re: elektrines virykles tarifas
Autorius: Julius
Data: 2009-09-17 07:14:52
Tau atrodo nepatogus pareigūnas, kuris reikalauja, kad būtu padaryta pagal
taisykles?
O Tu nemanai, kad tos taisyklės yra sugalvotos, kad tavo sukakota chata
nesupleškėtu ar pačio ir šeimos neužmuštu dėl netvarkingos instaliacijos.
Manau ne vieną atvejį ir pats žinai, kad taip yra atsitikę. Ar manai, kad
tavęs tai tikrai nepalies?
Taip kad netaupyk turto ar givybės saskaita.

"AMB" <tryrtyrtyrty@tytrytrytrygggd.lt> parašė naujienų
pranešime:h8r8e3$9ms$1@trimpas.omnitel.net...