Tema: Re: nebrangios vidaus durys Vilniuje?
Autorius: eimaz
Data: 2009-09-20 21:39:50
nesupratau ar tos uz 1200 maziau ar daugiau turi dziuginti? :)
jei daugiau, tai kame? kiek pasiaiskinau tai tose brangesne uzpildas dedamas
kazkoks kaip korys, o i pigesnes uzpildas toks kaip "garmoska", tai garso
izoliacija ju prastesne. taciau faneruotes +/- visur naudojamios tos pacios,
tai vat ir nesuprantu kas tose brangesnese dar geriau?