Tema: Re: SKP plastikiniia langai
Autorius: mukas
Data: 2009-09-23 16:51:41
pries kokius 3 metus pirkom langus i pusrusi viskas ok su jais, tiesa tada
dar jie dirbo schuco profiliu, dabar pries kokius 3men pasikeitem langus ir
pirmam aukste, profilis komerling kazkokiu nusiskudimu paciais langais kaip
ir nera, bet labai keistos pasirode ju montazines putos, tos senosios mano
supratimu normalios, prastoveje ant saules tiek laiko aisku virsutinis
sluoksnis pageltes, byra bet  nupjovus pavirsiu giliau viskas kaip ir ok,
tvirta poreta, spalva normali, bet tu naujesniu langu ta puta nerealiai
minksta tiek pavirsiuj tiek giliau elementariai pirstu brauki ir kiek nori
tiek issiimsi...

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4449 (20090923) __________

http://www.eset.com