Tema: Re: UPS ir kainos
Autorius: sm
Data: 2009-09-27 09:32:58
Nepertraukiamo maitinimo šaltiniai (UPS ), Italija

0,8 kW – 1,6 kW - 2,4 kW

Vienfaziai, 220-230-240V 50 Hz, su LCD displėjumi.

Skaitmeninė sinusinė charakteristika  ( „Online“ technologija ).

1)    Modelis T-2 1000VA = apie 800 W

         Su 2 vnt. x 7ah baterijomis , 156x450x215 mm, 17 kg,

          w/ RS232 port.

  Kaina 800,Lt. be PVM.

2)    Modelis T-2 2000VA

          Su 4 x 7 Ah baterijomis. Su RS232 port.

         198x490x330 mm,  32 kg.

 Kaina  1350,Lt. be PVM.

3)    Modelis T-2 3000VA.

Su 6 x 7 Ah baterijomis.

        198x490x330 mm,  42 kg.

Kaina  1900,Lt. be PVM.

Priedai:

Valdymo ir atjungimo programa ( Monitoring and shutdown software + black
lead ) – 50, Lt. su PVM.

USB rysio komplektas ( USB communication kit ) – 50,Lt. su PVM.