Tema: Re: req gorenje virtuves technika: pas ka pirkti?
Autorius: Povilas
Data: 2009-09-26 13:34:27
"Atlepausis" <Atlepausis@gmail.com> wrote in message
news:h9j9mh$vf1$1@trimpas.omnitel.net...
>O kuom tas Gonorėja blogas? Maniškė kaip tik kaitlentę ir orkaitę šito
>brendo išsirinko. Būtų aktualu patyrusių žmogų komentarai..

Kai pirkau buta,virtuveje jau buvo sumontuota visa Gorenje technnika,apart
indaploves.Nieko ypatingai blogo negaliu pasakyt,nes veikia kaip ir
neblogai+dizainas gan grazus.
Bet vat jau praejo bene 5 metai ir jau pradeda lyst bedos orkaiteje - pries
metus nuluzinejo dureliu laikikliu stoperiai,kai zmona paleido dureles
laisvai krist.Vos ne vos pavyko rast imone kuri uzsiima Gorenje
remontu,uzsisakiau tuos laikiklius (160 lt!!!) ir jau laukiu beveik metai,o
ju vis neatveza.Praeitais metais ju meistrelis kelis kart skambino ir
pranese,kad jau juos turi ir jau vaziuoja pas mane,bet vis dar neatvaziavo.
Taigi,turek omenyje ,kad su servisu bus striuka!

P.S.Jei man paciam dabarkas lesitu rinktis,tai tikrai Gorenje neimciau,nes
ji nera is piogiuju,o uz tokia kaina galima ir koki rimtesnio gamintojo
technika nupirkt.