Tema: Re: Tadas Blinda. Pradzia 2011 DVDRip XviD AC3 LT-LANVA
Autorius: Name
Data: 2012-02-21 20:47:36
Tiesiog mane jau ~3 savaites piktina LM Komandos "naujove":

1. Sutrumpinta citata:
Parėmę gausite VIP statusą, žvaigždutę prie jūsų vardo,

[anonimiškumą tarp siunčiančiųjų sąrašo], <-SITAS DISKRIMINACINIS/GALBUT
APGAULINGAS PUNKTAS, Linkomanijos bendruomenes atzvilgiu.

2. Sutrumpinta citata:
VIP privalumai
Galimybė būti anonimu tarp besisiunčiančių žmonių sąrašo. Jus rodys kaip
"Anonimas" <-SITAS
DISKRIMINACINIS/GALBUT APGAULINGAS PUNKTAS, Linkomanijos bendruomenes
atzvilgiu.

Todel galbut mainais turetu realizuoti:
Linkomanija+TLS/SSL
httpS://www.linkomanija.net/

arba nustoti diskriminuoti/galbut apgaudineti, Linkomanijos bendruomene.
:(:)

Plius pridejau 2 https://www.demonoid.me/ screenshotus.