Tema: Re: sond of anarchy
Autorius: Nikodemas
Data: 2012-10-02 21:30:04
kažkaip ir aš ilgai nežiūrėjau 4 sezono, vėliau dirbdamas viena akim
pradėjau žiūrėti ir visai nieko pasirodė.
Braque - patiko, bet kažkas lygino su The Sheld, skydas man kol kas
rimtesnis atrodo. įdomu, kaip 2 sezonas atrodys.
kas nustebino, tai Breaking Bad pusė 5 sezono, šitas superinis, gaila kad
paskutinis sezonas ir p.White nieko gero nenusimato.

"Senator"  wrote in message news:k4f5sn$6cb$1@trimpas.omnitel.net...

O as trecia sezona ispusejau ir visiskai nusivyliau juo, taip ir numeciau,
negadindamas nei laiko nei nuotaikos del absurdisku situaciju. Nu nezinau,
isiseme ten jie, nu bet 3 sezonas toks laiko tempimas, kad naf...
  Tiesa, ta pati galiu pasakyt apie game of thrones, 2 sezona, supiso ir
sita... :)
Rekomenduoju Braque, kol kas tik 1 sesona maciau, bet viskas gerai su juo,
gerai prancuzu susuktas...