taip, su feedback'ais skubeti nereikia - pirma geriau pabandyti susitarti graziuoju (geriau be grasinimu). Jei matai kad iki pradinio termino pabaigos (44 dienos) neiseis gauti prekiu - ramiai iskeli byla (case), aprasai problema. Pardavejas per 10 dienu turi atsakyti. Bylai uzbaigti skiriama 45 dienos - per ta laika arba gausi prekes arba pinigus. Nes jei neiskelsi bylos per numatyta termina ir negausi prekiu, tai liksi ant ledo. DG "Pagonis" <ad@ad.lv> wrote in message news:iirlqe$1tl$1@trimpas.omnitel.net... > Nu tai kaip jau kolegos sake, kelk disputa, bet feedbacko blogo nedek. > > > "ukw" <aha@aha.aha> wrote in message > news:iiriut$sji$1@trimpas.omnitel.net... >> Positive Feedback: 98.9% >> >> >> >> >> "hyperspace" <hyperspace@no.spam> wrote in message >> news:iiripe$s0o$2@trimpas.omnitel.net... >>>o koks sellerio feedbackas? >>> >>> On 08/02/11 12:54, ukw wrote: >>>> sveiki. >>>> >>>> preke neatkeliavo. siandien paskutine diena, kai galiu pareikshti >>>> pretenzija. pardavejas i uzhklausimus atsakineja taip su 4 dienu >>>> uzhvelavimu. sako kad preke ishsiunte ir kad kinijoj nauji metai ir ttt >>>> (nors pirkta dar gruodzio men) ir todel gal preke atkeliaus kadanors. >>>> >>>> pasakiau, kad kelsiu disputa, pinigus man sugrazins ebejus/paypalas ir >>>> pardavejas dar gaus bloga feedbacka. >>>> >>>> tai galu gale atsiunte zinute, kad tik nepalikinek blogo feedbacko ir >>>> sugrazinsiu tau pinigus. >>>> >>>> ar bandyt pasitiket, kad tikrai grazins ar geriau kelt oficialu triuksma >>>> ir >>>> px viskas. >>>> >>>> >>>> >>> >> >> > >