Dėkui, šito punkto nebuvau pastebėjęs. Žodžiu, po n emailų, pagaliau pavyko įkalbėt kiniečių draugą, kad už jokį siuntimą nemokėsiu, nors ir labai užsispyręs buvo :) -- "DG" <istrinti_gdeivis@takas.lt> wrote in message news:ijdmbs$7qo$1@trimpas.omnitel.net... tai tu primink tam kinieciu draugui ka jis pats skelbia: 3) We will replace the item or give the money back as you like if the item is defective. Customer is responsible for cost of return shipping, We will send the RMA to you at our cost! "simutis" <example@example.com> wrote in message news:ijdiom$ml$1@trimpas.omnitel.net... > Na o kino pasakėlės skamba sekančiai: > > --- > > Dear friend, > > We've received the returned battery today. > > Before arranging the replacement, please pay the 7 EUR for the shipping cost. Because we also paid the first shipping cost and there is no profit from this battery. Hope you can understand it. > > After receiving the shipping cost, we will send the replacement soon. > > > -- > > "simutis" <example@example.com> wrote in message news:ijdili$gl$1@trimpas.omnitel.net... >> Jei konkrečiau, tai šitas daiktas: >> >> http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150407475533&ssPageName=ADME:X:AAQ:DE:1123 >> >> Ir rašo: >> >> --- >> >> Return Policy: >> >> If the item you received is defective in any way, contact us within the warranty period. We will replace the item with the same item type or refund you. Customers must return the defective items at his/her own cost. Postage and shipping charges are not refundable. Please contact us for return instructions. >> >> --- >> >> Tai mano galva irgi gaunasi, kad nemokamai turėtų būt, nes tik apie return cost'us eina šneka. Kažin kokia būtų pačio Ebay pozicija šiuo klausimu, jei išsiaiškint su pardavėju nepavyks? >> >> -- >> >> "ukw" <aha@aha.aha> wrote in message news:ijdif5$vq9$1@trimpas.omnitel.net... >>> siaip mano galva, turetu siust nemokamai. >>> >>> >>> >>> "simutis" <example@example.com> wrote in message >>> news:ijdias$vhi$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ebay pirkau laptopo bateriją. Sugedo, bet tipo garantija yra. Nusiunčiau >>>> atgal už savo pinigus. Dabar parašė, kad bateriją gavo, bet nori 7 eur už >>>> naujos baterijos išsiuntimą. Normalu čia tie 7 eur (Kinija), ar pasiginčyt >>>> dar visgi? Šiaip pradinis siuntimas lyg tai buvo "free". >>>> >>>> -- >>>> >>> >>>