Tema: Re: Q: Dealextream apsiriko - kal kam taip buvo..?
Autorius: dpi
Data: 2011-04-12 13:31:13
Tai pasirink ka nori: teisingos prekes, pinigu atgal i saskaita ar i parduotuves saskaita.
Siusti atgal turbut neprasys, del sudniekiu neverta net jiems.



"Bildukas" <bild@mail.lt> wrote in message news:io11mo$fre$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki visi,
> 
> Pirkau keleta niekuciu is dealextrem'o ir vietoj vienos prekes 
> kainuojancios ~10 $ atsiunte visai kita man nereikalinga uz ~7$.  Susirasem 
> su ju servisu atsiunte sekancio turinio laiska -
> 
> We apologize for this inconvenience that we have brought you.
> a replacement or store credit or refund can be processed for you.
> which way do you prefer?
> regards
> 
> Gal kam taip buvo, kaip elgetes, pakeitimas, siuntimas jiems atgal, manau 
> neapsimoka, kainuos daugiau..  Tokiu reikalu anksciau neturejau, ir nelabai 
> suprantu ka tas turima galvoje - "store credit".  O tas 'refund' - tai ka 
> man grazintu pinigus o preke liktu..:)
> 
> 
> 
>