ebay'us niekaip nereaguoja kol pardavėjas su pirkėju susitaria gražiuoju. ką jis visada ir siūlo. šiuo atveju pardavėjas pažiūrėjo, jog prekių sandėly neturi ir pasiūlė pirkėjui gražinti pinigus kartu užklausdamas kur jam patogiau gauti juos - ar atgal į PP, ar į banko sąskaitą surišta su PP. pirkėjas gaus savo visus pinigus, pardavėjas gaus susimokėti ebay tik už listing'ą - prekės pardavimo mokesčiai jam anuliuojami. "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message news:jho677$q78$1@trimpas.omnitel.net... > O kaip ebajus i tai reaguoja? Pardavimas ivyko, jie turi pasisimti savo kasni uz tarpininkavima. Jeigu pirkejas nesumokejo, tai ir liks kaltas pirkejas. As tokiu atveju sakyčiau lai pardavejas pats nutraukia sandori, gaudamas uz tokius darbus velniu is ebajaus. Kita syki geriau susiskaičiuos. Daugelis vokiečiu sentimentu nejaučia, jei koks lietuvis paveluoja prekes pristatyt nors valanda. Kala skunda ir nereguoja i laiskus > > "Laboras" <fake@micro.com> wrote in message news:jhnh25$7hp$1@trimpas.omnitel.net... >> "pagrindas" <pagrindas@gmail.com> wrote in message news:jhmue0$qcp$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, situacija tokia: >>> Pirkau prekes vokiskame eBay is eBay-shopo, mokejau per PayPal. Pinigus nuo >>> saskaitos nuskaite, o po 3 dienu pardavejas raso, kad prekiu negali >>> issiusti, nes ju(2vnt) nera sandelyje. >>> Siulo: "You can transfer your payment to your client Account or send it back >>> to your PayPal Account.Please tell us your decision.". >> >> jokiu client account. grazinimas i paypal, turi gauti tiek, kiek pats mokejai, jokiu nuskaitymu. >> kitaicai ypac megsta 'kazko neturet sandely' ir pasudyt pinigus client account.. >> >>