nežinau, kaip UK, bet jei tau parduoda su pirkimo dokumentais (tvarkingai užpildytu garantiniu) ir dėžute - teoriškai problemų neturėtų kilti. Asmeninė (problematiška) patirtis: turėjau nokia (nauja pirkta iš parduotuvės, su visais dokumentais), neveikė peradresavimai. Mob.tel. remonto dirbtuvėlėje paprašiau tokio paties mobiliako ir įdėjau savo sim, pasitikrinti. Paskambinau keliais numeriais, įjungiau peradresavimą, man paskambino - viskas suveikė. Kadangi mano tel aparatas dar buvo garantinis - nunešiau, patvarkė. Po ~4 mėn. gavau kvietimą į FNTT. Kaip vėliau paaiškėjo, to tel. aparato, kurį "testavau" IMEI buvo klonuotas (tokio paties modelio kitai nokijai) ir sėkmingai naudojamas Lukiškių kalėjime viliojant iš patiklių tetų pinigus su sąlyga "mama, padariau avariją". Mano 2-3 skambučių ir abonentinės sutarties pakako, kad būčiau surastas ir pakviestas apklausai. Finale - 2 valandos sugaištos, bet su tvarkingais dokumentais jokių tolesnių pasekmių. "Vytook's" <NO-SPAM-vytautas59@inbox.lt> wrote in message news:jtged1$hek$1@trimpas.omnitel.net... > Gal yra prieinama kokia blokuotų EMEI duomenų bazė patikrinti? > O jeigu pasirašyti pirkimo sutarti, ar yra šansų susigražinti bapkes, jei > kas ne taip? > Kalba eina apie UK mob. >