Gal ir kvailokas pasiulymas, bet aš daryčiau taip - gaunamas siuntinys, atsinešamas namolio, ir su belekokia kamerike nufilmuojamas visas išpakavimo veiksmas. Pasimatytų visi pirkėjo "navarotai", o paskui youtube, bei link'ai pirkėjui ir paypal'ui/ebay'ui ir tegul jie aiškinasi tarpusavyje. Beabejo, gerai būtų, jog pirmojo išsiuntimo atveju pirkėjui, taip pat padarytos būtų keletas nuotraukų, kaip daiktas atrodė, kaip saugiai įpakuotas ir t.t. Manau jog jei ir nelaimėtum tokiu atveju, bent jau nervus pagadintum visiems Aniems ;) n 11/27/2012 03:07 PM, leu wrote: > ðiap bendruoju bûdu kiek buvo panaðiø reikalø , visada nusprendþia pirkëjo > naudai. kad ebay bûtø patruakli vieta pirkëjui. pirkëjas visada teisus ir > taðkas. mano atveju irgi 99 % tiap pat bus, tik ðiaip galvoju dar > pasiklausiu gal kam yra tekæ ir likt be nuostoliø > > > "Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message > news:k92bos$rkf$1@trimpas.omnitel.net... >> Man rodos galima kelt veja, kad grazino ne tai, ka siuntei. >> "No name" <no@email.lt> wrote in message >> news:k927jf$laf$1@trimpas.omnitel.net... >>> pasikonsultuok su customer support'u, gal ka patars >>> >>> "leu" <a@a.lt> wrote in message news:k9246u$g5k$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Paprekiauju ebay. >>>> >>>> Situacija tokia iðsiøstas daiktas, tipo netiko/nepatiko. Graþino atgal, >>>> gaunu, nuardytà, be ne kuriø svarbiø daliø. >>>> Yra ðansø pardavëjui toká ginèa laimët, ar gràþint pinigus ir pamirðt? >>>> >>> >>> >>> >> >> > >