Pirmoj formoj pasirenki Other ir atidaro klausimo formą. Nurodai temą ir klausimą. Kiek teko naudot, visad buvo taip. "polaris" <dtamonis_nospam@takas.lt> wrote in message news:kaf3u7$d6f$1@trimpas.omnitel.net... > Nesuprantu, kas čia yra, su antru pardavėju tas pats: spaudžiu "Ask a > question", išmeta klausimus-atsakymus, man nė vienas netinka, sakau > noriu kontaktuot. O tada: > > We're sorry we couldn't find an answer for you. Unfortunately, this > seller is not able to respond to your question. We suggest reviewing the > item again to see if your answer is in the seller's listing. > > Galima būtų pagalvoti, kad pardavėjas pats nenori, kad jo klausinėtų > visokie apie beleką, tačiau prekės listinge parašyta: Don't hesitate to > ask questions or email us! > > Kad žinočiau tą email, tai nusiųsčiau... ale niekur jo nematau. Tai kaip > paklausti dėl siuntimo kainos?