Taigi ta parduotuvė reklamuojasi kokia ji gera - gali imti bet ką per daug nesirinkdamas, jeigu netiks - gali be problemų grąžinti. Galbūt žmogus vien dėl to joje ir pirko. Su tomis nuolaidomis ir realios sumos nuskaičiavimu tai iš viso absurdas. Niekada net turgaus prekeiviui nebijau duoti stambesnio banknoto, nes jis visada tiksliai atsiduoda grąžą. Pabandytų koks neatidavinėti, greitai būtų jam dantys išmalti ir iš turgaus išvytas. O prekybos centrams tai, pasirodo, normalu? Žada, kad permokėtą likutį grąžins, negrąžina, ir dėl to, vadinasi, kaltas pirkėjas? Nuskalpuot tokius verslininkus su savo primityviomis sukčiavimo schemomis ir daugiau neleisti užsiimti nei prekyba, nei jokiu kitu verslu. 2013.09.03 17:51, Signalizacija rašė: > 99% butu ziureje ka perka, kad nereiketu paskui verkt forjooomiuke kad > esi kvailys ir baznycioj primuse > > 2013.09.03 17:32, niim rašė: >> jo, 99% smaikstuoliu komentatoriu butu iseje, rankas nuleide, >> todel ir issidirbineja pardavejai. >> >> On Tue, 03 Sep 2013 17:20:41 +0300, RaR <RaR@lt.lt> wrote: >> >>> Nieko nuostabaus, kad parduotuvės pas mus taip išsidirbinėja, jeigu >>> praktiškai visi atsakiusieji į tavo postą reiškia nuomonę, kad dėl viso >>> šito tu pats kaltas, o ne parduotuvė. Nors man iš tavo parašymo visiškai >>> akivaizdu, kad šiuo atveju parduotuvė įžūliai meluoja ir apgaudinėja >>> pirkėją. Matyt, tokių liaulių šalyje parduotuvės kitaip dirbti ir >>> negali. >>> >>> Į njūsus keletą kartų esu rašęs apie savo "razborkes" su įžūliai >>> aplaidžiai arba apgavikiškai pasielgusiais prekeiviais. Dauguma >>> komentuojančiųjų irgi paprastai rašydavo arba "pats kaltas", arba >>> "neverta gaišti laiko ir nervų". Visais tais atvejais paaukojau laiko ir >>> nervų tiek, kiek reikėjo ir galiausiai pasiekiau savo. Jeigu bent kiek >>> didesnė dalis pirkėjų tai darytų, panašių problemų su pardavėjais būtų >>> daug mažiau. >> >> -- >>