Pirkėjas turi teisę grąžinti internete pirktą nepatikusią prekę be jokių argumentų. Perspedamas , kad nupirkta prekė jam nebepatinka, pirkėjas elgiasi sąžiningai, pardavėją sulaikydamas nuo beprasmių prekės išsiuntimo ir grąžininmo išlaidų. "klausiu" parašė naujienų news:ld58hf$f0g$1@trimpas.omnitel.net... Idomu geriau laukt, kol pirkejas is paypal paprasys galutinio sprendimo ar paciam inicijuot galutinio sprendimo uzklausima? > va, jeigu bendravimas eina per ebay o ne asmeniniais laiskais, tai pirkejo toki parasyma, kad nepriims galima teikt kaip irodyma, kad pirkejas nesaziningas. Gal ebay ir atsizvelgtu. Bet ebay tikslas issaugot pirkejus. Kaip ir pvz Anglijoj bet ko grazinimas be priezasties per kazkiek laiko netgi akivaizdziai pasinaudojus.