o tu zinai kad cia buvo GKS su Pranu priesakyje ir ta firmele cia buvo gerbiama bei pasitikima...bet viena diena netiketai (po ilgo gyvavimo!) PYST ir dingo visa firmele su Pranu o klientai liko ant ledo o TU cia visiem akis draskai ir tikies sekmingos komercijos? neturi nei ofiso Lietuvoje nei dar ko...kas labiausia piktina tai kad esat perkupo tipo pavieniai pardavejai o vaizduojat is saves super duper pardavejus, taip kartais galima viena kita daikta nupirkt zinant rizika bet pastovumo su jumis niekas nenores o jus blaiviu protu nesuvokiat to ir vietoje to kad zengtumet i prieki tai tik atsibolinat nuo klientu frazem ir teiginiais neaiskiais "Shop IT" <shopit@profi-kom.eu> wrote in message news:531E251F.5000505@profi-kom.eu... > 10.03.2014 20:32, PxYra ļčųåņ: >> tai gal pagaliau paaiskinsit normaliai zmonem jei preke is jusu perku >> kur >> man kreiptis del garantinio/grazinimo jei noriu atgaut VISA moketa suma >> uz >> preke o ne "serviso_centro_didmeninko" siuloma kaina su "amortizacija" >> kazkaip nuo sito atsakymo visuose temose_fleimuose nusimuilant kazka >> neaskiai karksedami apie sita reikala > > Bet kokiu atveju i mumis. Visi kiti sapoliojimai prasidejo po "kas bus jei > musu ne bebus" :) > Del amortizacijos, pilna suma gali atgauti uz ne naudojama preke, jie > naudosis metus o paskui sugalvosi susigrazinti - skaiciojama likutine > verte arba tai mano pavadinta amortizacija. Todel bet kokiu atveju imti > nauja daikta ko gero visada geriau :) >