Cia pardavejas tiek prirase? As sitoj vietoj ziuriu paprastai ir kategoriskai - jei preke neatvaziuoja ar ten butu koks vidinis defektas, tada taip, maza ko pasitaiko, ne viskas ir nuo pardavejo priklauso, visada galima padiskutuot ir paieskot sprendimo Bet kai yra akivaizdus apipisinejimo atvejai - dusint tokius ir be gailescio. Disputo ribose zodziams valios geriau neduot :-), tiesiog nera apie ka diskutuot - tau prakiso feika, tegu grazina VISAS babkes (ir be jokiu siuntinejimu "sugedusio" daikto atgal - jis nesugedes), kazkas nepatinka - situacija ivertins Paypal/eBay atsakingi asmenys. Dazniausiai bent po antro pakartojimo kitaicui daeina ir viskas baigiasi pinigu grazinimu :-) -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "Sigitas" <sigbart@takas.lt> wrote in message news:lr0h9i$791$1@trimpas.omnitel.net... > On 2014.07.26 18:10, Caponi wrote: >> -- >> Caponi >> http://caponi.skelbimai.lt/ > > Dispute gavau tokį atsakymą: > Seller Yes No US $ 0.00 2014-07-22 18:18 Reject Product prior to shipment > , are rigorously tested and are good at delivery to the buyer , which is a > minimum guarantee , if there really a problem , the buyer should contact > how I deal with it , rather than open a dispute