Skambinau į VVTAT, ten niekaip nesupranta kodėl nenori priimti atgal prekės. Kilobaitas toliau svaigsta: "Ar prašėte vadybininkų pagalbos? ar konsultavotės su jais prieš priimdamas sprendimą pirkti? Salono vadybininkai visada pasirengę padėti Jums ir atsakyti į visus Jums iškilusius klausimus. Vadybininkai juk patys nepasiūlys Jums išpakuoti prekės ar per prievartą bandys suteikti tam tikrą informaciją. Pateikite raštišką prašymą kartu su preke Jums patogiame salone, per įstatymų numatytą laiką atsakysime. Reikia ir mums matyti kokioje būsenoje yra prekė, ją ištestuoti ir t.t. Primenu, kad elektronikos prekės gali būti grąžinamos jei jos įsigytos tik nuo 2015 01 01." Vienu žodžiu, važiuosiu pas juos pats, prašysiu, kad raštu parašytu, kodėl nenori priimtis prekės, o tada į VVTAT. Gaila tik laiko tokiais niekalais užsiiminėti. Beje, girdėjo kas nors apie tai, kad tik nuo 2015 01 01 galima grąžinti elektronikos prekes? > Is tikro, tai sandoris sudarytas elektroninemis priemonemis ir galioja > tokiems sandoriams nustatyta tvarka. Tegu nepisa proto. > > "Vitas" wrote in message news:m8dolj$rmg$1@trimpas.omnitel.net... > > Sveiki, > > Internetu kilobaite nusipirkau powrline adapterius, parsinešiau namo, > pamėginau ir nepatiko - greitis dvigubai lėtesnis nei kabeliu. Nunešiau > gražinti, o jie nepriima, atseit dėl to, kad pirkau ne su pristatymu į > namus, o pats atsiėmiau ofise. Kaip yra iš tikro? Lyg ir per 14 dienų > galėčiau gražinti internetu pirktas prekes?