Tema: Re: Kur Kaune pirkti kasos aparata?
Autorius: Velnias
Data: 2015-02-06 09:18:04
Jo, drąsu iš vieno neaiškaus pavyzdžio užtikrintas išvadas daryti.

"Rimasnerimas (namuose)"  wrote in message

Nu Strauja tai siandien dienai kazkas nekazkas. Pusvalandi beveik pralaukiau
kol atsakyma gavau, kad neturi norimo daikto... Reikejo elementaraus
skaneriuko prie kasos parato nesiojamo, kad butu be papildomo maitinimo.
Myke myke, galvojo, po to atnese sitas turi tikti.  Atidarau su maitinimu
jis. Sakau man reikia be maitinimo nesiojamam kasos aparatui. Sako tokiu
isvis neturime :) O Silainiuose ir aptarnavimas super ir netik kad skaneri
parinko is keliu, pasiule ir nauju ir naudotu, bet dar ir su naujais
produktais supazindimo maloniai ir neikyriai. Tai va jusu teise rinktis :)