Tema: Re: DDR3 (2x4 arba 2x8)-1600
Autorius: MumZer
Data: 2015-05-29 13:26:50
specifikacijoj rašoma:

Each module kit has been tested to run at DDR3-1600 at a low latency timing
of 9-9-9-27 at 1.65V.
The SPDs are programmed to JEDEC standard latency DDR3-1333 timing of 9-9-9
at 1.5

Tai nesuprantu, jei nusipirksiu du papildomus 1600 su 1.5v - tipo visi 4
veiks su 1.5 ir seni nebepatemps?
Ar ir tuos naujus ant 1.65v paleis ir jie užsilenks anksčiau laiko?

"Caponi"  wrote in message news:mk865f$isf$1@trimpas.omnitel.net...

Atkreipk tik demesi, kad i draugus jiem pageidautina irgi 1.65V moduliai.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/