Tema: Re: Ardomu laptopu dalys
Autorius: Lavonas
Data: 2015-11-11 16:06:55
Neee dekui :) Ash Matrica neseniai ish tce uz 15 nuspirkau, o dangtis mano
manymu brangiau kainuoti tikrai negali. Todel palauksim/paieshkosim pigiau
:D

"dariusia"  wrote in message news:n1vf8i$iod$1@trimpas.omnitel.net...

Dangtis- tai ta dalis i kuria dedasi matrica. Vyriu tvirtinimo vietos
neisluze ( beje cia tipine siu laptopu beda)
Turiu zalios spalvos. Parduodu uz 20 €