Kiek pastebėjau, tai dažniausiai CN pardavėjai (Ebay, Ali, CN shopai) patys labiau primygtinai siūlo refundus. Ir jei tik bandai reikalauti kad siųsk man daiktą iš naujo, tai finale gaunasi kad visvien grįžtama prie refundo, tik laiko užmarinuojama nemažai. Nes nors atseit ir išsiunčia iš naujo, bet daiktas taip ir neateina. Dažnai tai visokie "akcijiniai" ar su kuponais pigiau nupirkti daiktai. Su vakariečiais viskas kiek rimčiau. On 2018.04.24 08:46, andzeja wrote: > Pirma karta susiduriau, prasyti kad nauja siustu ar rinktis refunda? Preke reikalinga, galiu laukti, bet ar nebus taip kad veliau liksiu be pinigu? Seller'is turi viena geltona zvaigzde ir 98 proc positive feedback. Kaip daryti? > > Dear friend, > > It?s a rush to bother you. > > We?ve shipped your item out after your payment, but I?m really sorry to tell you that your item has been returned by Customs, because the package got damaged in transit. To not make you waiting long, would you prefer that we refund you for your item? Sorry for this inconvenience and your understanding is much appreciated. Or if you have any idea, please kindly tell us. Thank you. > > Look forward to your kind reply. > > Best regards! > > >